Celem sprawdzenia statusu telefonu znajdującego się w serwisie prosimy podać nr seryjny :
Zamówienie kuriera po uszkodzony telefon DECT PHILIPS



Potrzebne informacje do wypełnienia formularza znajdziesz na etykiecie umieszczonej na opakowaniu telefonu ( patrz zdjęcie powyżej)

Pamiętaj, że wysyłany telefon powinien mieć ważną, prawidłowo wypełnioną karte gwarancyjną oraz dowód zakupu.
model   telefonu :
nr seryjny :
rodzaj usterki :
akcesoria (jakie) :
uszkodzenia mechaniczne (jakie) :
Dane Nadawcy:
firma :
osoba kontaktowa :
tel. kontaktowy :
e-mail kontaktowy :
miasto   :
kod pocztowy :
ulica   :
nr   domu :
   (zastrzegamy sobie prawo do telefonicznego potwierdzenia zgłoszenia)
Wysłanie formularza spowoduje kontakt i odbiór uszkodzonego telefonu przez kuriera DHL. Za przesyłkę płaci GWARANT. Jest to jedyny sposób obsługi gwarancyjnej. Wysłanie przesyłki inną firmą kurierską spowoduje nieodebranie paczki i dodatkowe koszty dla nadawcy.

Cała procedura reklamacyjna w pliku PDF TUTAJ
W przypadku nie pojawienia się kuriera po odbiór rekalmowanego telefonu prosimy o kontakt pod nr tel. 664050329